Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics

Бренд-менеджмент

Lecturers

  • Мартиненко Марина Вікторівна

    д.е.н, професор кафедри

  • Credits: 5
    Shape control: Залік
    Semester: 1
    Language: Українська

    About discipline

    Пререквізити:

    Необхідною навчальною базою для вивчення дисципліни є знання, отримані з дисциплін «Економіка підприємств», «Фінанси», «Основи менеджменту», «Стратегічний менеджмент», «Маркетинг», MS Office (Word, Excel).

    Коротка анотація дисципліни:

    Навчальна дисципліна «Бренд-менеджмент» буде корисна майбутнім IT-фахівцям, менеджерам, маркетологам, фінансистам, тим, хто збирається займатися підприємництвом, будувати власний бізнес чи працювати на сторонні компанії, й одночасно будувати, зміцнювати та розвивати бренд – особистісний власний, бренд компанії чи продукції / послуг.

    В умовах інтенсивного зростання кількості інновацій усе більшого значення у формуванні стратегій підприємств відіграє бренд, що стає одночасно засобом ідентифікації, комунікації і створення репутаційного капіталу. Конкурентна боротьба за споживача розгортається не між окремими підприємствами чи товарами, а між брендами за свідомість споживачів. Створення брендів уможливлює просування інноваційних товарів на ринок, що підвищує вартість підприємства, яка підвищується завдяки володінню успішною торговою маркою. Брендинг відкриває нову еру маркетингу, тому сучасні менеджери повинні мати компетентності щодо управління брендами як переважним сучасним ресурсом підприємств.

    Вивчення цієї дисципліни дасть можливість студенту:

    обґрунтовувати й вибирати необхідні види брендів (особистійсні, підприємства, продукції, послуг, проектів та ін.);

    формувати й розробляти концепції обраного бренду;

    визначати змістовне наповнення складових ефективного бренду (ділової, споживацької культури, самоіміджу, соціального іміджу споживачів, раціональних та емоційних вигід, пропозиції та персоналії бренду);

    обирати й обґрунтовувати стратегії бренду, визначати його сили та вартість у стратегічному і тактичному періоді;

    формувати бренди у віртуальному просторі, обґрунтовувати напрями розвитку брендів підприємства з урахуванням особливостей його внутрішнього і зовнішнього середовища.

    Мета та основні задачі дисципліни:

    Метою вивчення дисципліни є формування у студентів системи професійних  компетентностей з брендингу, методів його організації для ефективного господарювання на рівні основної ланки суспільного виробництва – підприємства / організації.

    Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:

    прийняття управлінських рішень з розроблення та створення бренду, враховуючи аналіз тенденцій відповідного ринку;

    використання методів просування продуктових та технологічних інновацій та відповідних їм видів бренду;

    визначення вартості та ефективності використання бренду;

    використання інтегрованих маркетингових комунікацій у реальній та е-економіці;

    забезпечення та підвищення іміджу підприємства / організації / інноваційних об’єктів;

    формування інноваційних брендів на основі сучасних моделей та управління їх використанням через бренд-сайти.

    Компетентністьщо забезпечує:

    Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців компетентностей щодо використання методів брендингу у реальному та віртуальному просторі за допомогою інтегрованих маркетингових комунікацій для забезпечення зростання вартості бренду та підвищення іміджу – власного, підприємств чи організацій.