Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics

Маркетинг та реклама (поведінковий підход)

Lecturers

Credits: 5
Shape control: Залік
Semester: 2
Language: Українська

About discipline

Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями):

Базові знання з основ економіки, менеджменту, маркетингу.

 Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги):

Навчальна дисципліна «Маркетинг і реклама (поведінковий підхід)» буде корисна майбутнім менеджерам, економістам, маркетологам.

 

Сучасний маркетинг та реклама мають дуже тісний зв'язок з поведінкою споживача: адже як інакше знайти «чарівний ключ» до його лояльності без розуміння самого цього споживача.

 

Споживач є основним учасником маркетингової діяльності, тільки, якщо йому цікаво, для нього вигідно і корисно, він може проявити лояльне ставлення до товару компанії. Хто наш споживач – «інноватор» або «консерватор», «гедоніст» або «прагматик» можна визначити тільки за результатами досліджень його поведінки. Це є основою вибору стратегії і тактики маркетингу, формулювання привабливої ідеї рекламної кампанії.

 

В дисципліні «Маркетинг і реклама (поведінковий підхід)» представлені основи впливу різних маркетингових інструментів: ціни, стимулювання збуту, персональних продажів та ін. на поведінку споживачів, при цьому значна увага приділяється рекламі, як важливому інструменту впливу на споживача.

 

Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:

використовувати основи поведінки споживачів в маркетинговій діяльності;

приймати рішення щодо інструментів маркетингу з врахуванням їх психологічної складової;

вимірювати вплив реклами на споживача;

створювати рекламне повідомлення, враховуючи психологічний вплив його змісту та оформлення;

використовувати інструменти маркетингу, дотримуючись етичних норм.

 Мета та основні задачі дисципліни:

Метою вивчення дисципліни «Маркетинг та реклама (поведінковий підхід)» є  є формування у студентів компетентності щодо визначення впливу маркетингу та реклами на поведінку цільової аудиторії та формування практичних навичок застосування різних прийомів впливу на поведінку споживачів в процесі використання відповідних маркетингових інструментів.

 

Для досягнення мети поставлені такі завдання:

оволодіння знаннями щодо основ поведінки споживачів, застосування інструментів маркетингу,

здобуття навичок створення рекламного повідомлення в розрізі формальних та змістовних аспектів.

 Компетентністьщо забезпечує:

Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатності приймати обґрунтовані маркетингові рішення з врахуванням психологічного впливу на поведінку споживачів кожного з інструментів маркетингу.

Трудомісткість

5 кредитів, 150 годин, залік