Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics

Репутаційний маркетинг

Lecturers

  • Сущенко Олена Анатоліївна

    Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри туризму

  • Credits: 5
    Shape control: Залік
    Semester: 5
    Language: Англійська

    About discipline

    Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями):

    Базові знання з економіки підприємства, менеджменту, маркетингу.

    Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги)

    На теперішній час в структурі економіки більшості розвинених країн домінує сфера послуг, і спостерігається тенденція щодо стійкого зростання її питомої ваги. При цьому все більше зростає вплив інтернета та маркетингових технологій на функціонування та розвиток  сервісних підприємств. Репутація підприємства або бренда багато в чому залежить від відгуків в інтернеті, особливо якщо мова йде про підприємства сфери послуг або онлайн-продажів. Отже, дослідження проблематики управління репутацією в інтернеті набувають важливого значення, є актуальним та своєчасним, а набуття відповідних знань та компетентностей щодо особливостей репутаційного маркетингу є необхідною передумовою успішної діяльності сучасних фахівців.

    Курс «Репутаційний маркетинг» фокусується на розробці комплексу маркетингового інструментарію щодо управління репутацією бренду/підприємства в мережі Інтернет та офлайні. Опанування теоретичними знаннями та розвиток практичних навичок щодо захисту ділової репутації та формуванню потрібного іміджу в сучасних умовах інформаційної економіки є вкрай важливим для майбутніх фахівців. Саме тому вивчення навчальної дисципліни «Репутаційний маркетинг» є актуальним та своєчасним.

    Вивчення цієї дисципліни сприятиме формуванню у студентів наступних вмінь та навичок:

    - моніторинг інформаційного поля щодо бренду;

    - формування позитивного іміджу, підвищення впізнаваності бренду серед цільової аудиторії;

    - здатність використання інструментарію CROWD-маркетингу (формування репутації);

    - розробка маркетингових заходів щодо підвищення лояльності споживача до бренду;

    - створення нових переваг бренду щодо конкурентів;

    - вибір засобів контент-маркетингу;

    - аналіз та оцінка зворотного зв’язку від споживачів, контроль відгуків, своєчасна робота з негативом;

    - розробка маркетингової стратегії управління репутацією бренду/підприємства.

    Мета та основні задачі дисципліни

    Метою викладання навчальної дисципліни «Репутаційний маркетинг» є набуття студентами теоретичних знань та практичних навичок щодо управління репутацією бренду/підприємства, проведення комплексу робіт, спрямованих на управління репутацією та іміджем бренду в Інтернеті.

    Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:

    моніторинг інформації щодо бренду, яку розміщено в онлайні;

    використання здобутих під час навчання знань для використання маркетингового інструментарію щодо здійснення заходів з формування, підтримки та відновлення репутації бренда.

    Компетентність, що забезпечує

    Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатностей щодо реалізації маркетингової стратегії управління репутацією бренду/підприємства.

    Трудомісткість

    5 кредитів, 64 аудиторних годин, 1 залік, 4 форми поточного контролю.