Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри туризму
Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями):
Базові знання з економіки підприємства, менеджменту, маркетингу.
Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги)
На теперішній час в структурі економіки більшості розвинених країн домінує сфера послуг, і спостерігається тенденція щодо стійкого зростання її питомої ваги. При цьому все більше зростає вплив інтернета та маркетингових технологій на функціонування та розвиток сервісних підприємств. Репутація підприємства або бренда багато в чому залежить від відгуків в інтернеті, особливо якщо мова йде про підприємства сфери послуг або онлайн-продажів. Отже, дослідження проблематики управління репутацією в інтернеті набувають важливого значення, є актуальним та своєчасним, а набуття відповідних знань та компетентностей щодо особливостей репутаційного маркетингу є необхідною передумовою успішної діяльності сучасних фахівців.
Курс «Репутаційний маркетинг» фокусується на розробці комплексу маркетингового інструментарію щодо управління репутацією бренду/підприємства в мережі Інтернет та офлайні. Опанування теоретичними знаннями та розвиток практичних навичок щодо захисту ділової репутації та формуванню потрібного іміджу в сучасних умовах інформаційної економіки є вкрай важливим для майбутніх фахівців. Саме тому вивчення навчальної дисципліни «Репутаційний маркетинг» є актуальним та своєчасним.
Вивчення цієї дисципліни сприятиме формуванню у студентів наступних вмінь та навичок:
- моніторинг інформаційного поля щодо бренду;
- формування позитивного іміджу, підвищення впізнаваності бренду серед цільової аудиторії;
- здатність використання інструментарію CROWD-маркетингу (формування репутації);
- розробка маркетингових заходів щодо підвищення лояльності споживача до бренду;
- створення нових переваг бренду щодо конкурентів;
- вибір засобів контент-маркетингу;
- аналіз та оцінка зворотного зв’язку від споживачів, контроль відгуків, своєчасна робота з негативом;
- розробка маркетингової стратегії управління репутацією бренду/підприємства.
Мета та основні задачі дисципліни
Метою викладання навчальної дисципліни «Репутаційний маркетинг» є набуття студентами теоретичних знань та практичних навичок щодо управління репутацією бренду/підприємства, проведення комплексу робіт, спрямованих на управління репутацією та іміджем бренду в Інтернеті.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
моніторинг інформації щодо бренду, яку розміщено в онлайні;
використання здобутих під час навчання знань для використання маркетингового інструментарію щодо здійснення заходів з формування, підтримки та відновлення репутації бренда.
Компетентність, що забезпечує
Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатностей щодо реалізації маркетингової стратегії управління репутацією бренду/підприємства.
Трудомісткість
5 кредитів, 64 аудиторних годин, 1 залік, 4 форми поточного контролю.