Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics

Міжнародний В2В маркетинг

Lecturers

Credits: 5
Shape control: Залік
Semester: 1
Language: Українська

About discipline

Міжнародний В2В маркетинг

 

Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями):

Базові знання з міжнародної економіки, менеджменту, маркетингу.

 

Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги)

Навчальна дисципліна «Міжнародний В2В маркетинг» буде корисна майбутнім менеджерам, економістам, фінансистам, тим, хто планує займатися бізнесом з перспективою освоєння міжнародних ринків.

Цей курс допоможе магістрантам підвищити рівень професійних навичок, розвиваючи нові ідеї з різних країн та галузей промисловості. Міжнародний B2B маркетинг познайомить студентів з певним типом маркетингу, що орієнтований на бізнес-клієнтів, тому це називається бізнес для бізнесу або B2B-Маркетинг.

 

Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:

розглянути, з яких багатьох складних компонентів складається;

засвоїти особливості продаж, купівель, що здійснюються  B2B;

вивчити концепцію 4Ws, що використовується при В2В маркетинговому підході;

дізнатися, як ефективно виконати B2B маркетинг в глобальному контексті;

розглянути 4 Р комплекс міжнародного B2B маркетингу;

зрозуміти, методи побудови та оцінки маркетингових стратегій кожного Р в глобальному контексті;

дізнатися, як компанії можуть розширити міждержавні та міжгалузеві інновації;

оцінювати маркетингове міжнародне середовище сучасних компаній.

 

Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування у студентів компетентностей щодо впровадження концепції B2B маркетингу та вміння використовувати ключові методи практичного вирішення проблем маркетингової діяльності міжнародних компаній, орієнтованих на бізнес-клієнтів.

 

Компетентністьщо забезпечує

Вивчення дисципліни забезпечує набуття  вмінь в сфері маркетингового управління міжнародними компаніями, орієнтованими на бізнес-клієнтів  та навичок приймати обгрунтовані стратегічні рішення на основі маркетингових методів.

 

Трудомісткість

5 кредитів 150 годин