к.е.н., доцент
Пререквізити:
Базові знання з маркетингу та менеджменту
Коротка анотація дисципліни:
Навчальна дисципліна «Персональний брендінг та управління діловим іміджем» буде корисна майбутнім менеджерам, економістам, маркетологам, тим, хто збирається займатися підприємництвом та мати власний бізнес.
В наш час підприємець, який не планує і не підтримує свій імідж, не може стати ефективним. Знання правил побудови персонального брендінгу, принципів як службової, так і професійної етики дадуть підприємцю платформу для ефективної взаємодії з оточуючими, кінцевою метою якої є збільшення фінансової віддачі, та розвитку партнерських відносин. Таким чином, знання, вміння та навички в стратегічній побудові могутнього іміджу – це ключ до фінансової свободи.
Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:
оволодіти знаннями щодо формування персонального бренду;
сформувати власний бренд та управляти діловим іміджем на стратегічну перспективу;
визначити формулу досягнення успіху за допомогою формування персонального бренду;
визначати які канали комунікації можна використовувати для трансляції персонального бренду;
навчитись ефективно презентувати себе на ринку.
Мета та основні задачі дисципліни:
Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування у студентів компетентностей щодо персонального брендінгу та управління діловим іміджем з метою підвищення ефективності їх взаємодії з зовнішнім середовищем та досягнення фінансової свободи.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
засвоєння основних правил побудови персонального брендінгу;
застосування отриманих знань для створення власного іміджу та ефективно управління ним.
Компетентність, що забезпечує:
Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатності створювати та просувати персональний бренд та управляти діловим іміджем