Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics

Персональний брендінг та управління діловим іміджем

Lecturers

Credits: 5
Shape control: Залік
Semester: 5
Language: Англійська

About discipline

Пререквізити:

Базові знання з маркетингу та менеджменту

Коротка анотація дисципліни:

Навчальна дисципліна «Персональний брендінг та управління діловим іміджем» буде корисна майбутнім менеджерам, економістам, маркетологам, тим, хто збирається займатися підприємництвом та мати власний бізнес.

В наш час підприємець, який не планує і не підтримує свій імідж, не може стати ефективним. Знання правил побудови персонального брендінгу, принципів як службової, так і професійної етики дадуть підприємцю платформу для ефективної взаємодії з оточуючими, кінцевою метою якої є збільшення фінансової віддачі, та розвитку партнерських відносин. Таким чином, знання, вміння та навички в стратегічній побудові могутнього іміджу – це ключ до фінансової свободи.

Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:

оволодіти знаннями щодо формування персонального бренду;

сформувати власний бренд та управляти діловим іміджем на стратегічну перспективу;

визначити формулу досягнення успіху за допомогою формування персонального бренду;

визначати які канали комунікації можна використовувати для трансляції персонального бренду;

навчитись ефективно презентувати себе на ринку.

Мета та основні задачі дисципліни:

Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування у студентів  компетентностей щодо персонального брендінгу та управління діловим іміджем з метою підвищення ефективності їх взаємодії з зовнішнім середовищем та досягнення фінансової свободи.

Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:

засвоєння основних правил побудови персонального брендінгу;

застосування отриманих знань для створення власного іміджу та ефективно управління ним.

Компетентністьщо забезпечує:

Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатності створювати та просувати персональний бренд та управляти діловим іміджем