к.е.н., доцент
Пререквізити:
Базові знання з економічної теорії, менеджменту, економіки і фінансів підприємства.
Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги):
Навчальна дисципліна «Менеджмент виробництва товарів та послуг» буде корисна майбутнім, менеджерам організацій (підприємств) незалежно від форми власності та організаційно-правової форми господарювання, економістам, фінансистам, тим, хто збирається займатися підприємництвом та мати власний бізнес.
Дана навчальна дисципліна розглядає здобуття необхідних теоретичних знань та практичних навичок щодо оволодіння знаннями з концепції організації та управління системами підприємства та навичками планування і контролю за їх діяльністю для забезпечення ефективного функціонування підприємства (організації).
Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:
здатність до організації ефективної взаємодії структурних підрозділів підприємства;
вміння організовувати постійні зв’язки з постачальниками підприємства;
здатність організувати реалізацію оперативних планів діяльності підприємства;
вміння ініціювати організацію процесу відтворення ефективного використання управлінського потенціалу підприємства щодо виробництва товарів та послуг;
вміння реалізовувати заходи щодо підвищення економічної, соціальної та екологічної ефективності підприємства ;
вміння збирати та обробляти первинну інформацію, яка потрібна для прийняття управлінських рішень в операційному менеджменті;
Мета та основні задачі дисципліни:
Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування компетентностей з теоретичних засад та організаційно-методичних основ щодо формування вмінь розроблення стратегії, створення та використання систем підприємства як основи забезпечення досягнення місії організації.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
ознайомлення студентів з сутністю менеджменту виробництва товарів та послуг, його складової як однієї з головних функцій ефективного управління організацією (підприємством);
ознайомлення з основами та категорійним апаратом менеджменту виробництва товарів та послуг;
засвоєння характеристики інфраструктури підприємства (організації);
визначення форми організації виробничого процесу;
визначення сутності, стадії та етапів технічної підготовки виробництва;
визначення та характеристики підрозділів підприємства за стадіями виробничого процесу;
визначення проблеми формування стратегій організації, вимоги щодо неї збоку корпоративної та ринкової стратегій;
використання основ менеджменту якості та управління продуктивністю діяльності підприємства ;
Компетентність, що забезпечує:
Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців закономірностей планування, створення та ефективного використання виробничих ресурсів організації (підприємства) в ринкових умовах