к. е.н., доцент
Пререквізити:
Базові знання й навички в галузі економічної теорії, економіки, маркетингу, основ менеджменту, основ педагогіки та психології, володіти методичним інструментарієм маркетингу.
Коротка анотація дисципліни: Навчальна дисципліна «Управління іміджем підприємства» буде корисна майбутнім менеджерам, економістам, фінансистам.
В умовах конкурентної ринкової економіки набуває гостроти питання іміджу підприємства. Сильний імідж - необхідна умова для досягнення фірмою стійкого та довготривалого ділового успіху. У сучасній системі ринкових відносин життя фірми визначається не тільки тим, що та як вона робить, але й тим, що про неї думають інші люди. Саме тому створення «обличчя» фірми завжди було однією з найважливіших турбот бізнесменів усього світу - прагнення до престижу в діловому світі, популярності у споживача, репутації серед партнерів та клієнтів, авторитетності в очах власних працівників. Адже те, що думають люді про фірму, багато в чому визначає її конкурентоспроможність.
В рамках вивчення дисципліни «Управління іміджем підприємства» передбачається висвітлення наступних питань: підходи до визначення іміджу; фірмовий стиль як фактор формування іміджу компанії; основні компоненти фірмового стилю; створення сприятливої громадської думки (паблік рилейшнз); цілі заходів PR: позиціонування PR-об’єкта, піднесення іміджу, антиреклама, відсторонення від конкурентів, контр реклама; засоби масової інформації (ЗМІ) та їх вплив на формування іміджу підприємства; майстер-план з формування іміджу.
Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:
набуття практичних навичок зі створення окремих елементів фірмового стилю підприємства як основи корпоративного іміджу;
оволодіння використанням PR-інструментів для формування та вдосконалення іміджу підприємства.
Мета та основні задачі дисципліни:
Метою вивчення навчальної дисципліни є формування компетентностей щодо організаційно-методичних основ формування та управління іміджем організації за рахунок функціонування комплексу маркетингових комунікацій в цілому та, зокрема, використання зв’язків з громадськістю, практичних навичок щодо створення позитивного іміджу організації задля підвищення ефективності управління підприємством в умовах розвитку сучасного суспільства.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
засвоєння теоретичних питань організації й управління іміджем підприємства,
оволодіння методами, формами й конкретними інструментами планування й реалізації відносин із засобами масової інформації, з діловими партнерами й державною структурою;
оволодіння інформаційними технологіями паблік рилейшнз, принципів і напрямків роботи PR-служб.
Компетентність, що забезпечує:
Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатності визначати специфіку функціонування організації щодо формування іміджу; складати майстер-план з формування іміджу організації; здатність визначати характеристики, що використовуються для оцінки стану суспільної думки про діяльність організації.