Харьковский национальный экономический университет имени Семена Кузнеца
(ХНЭУ им. С. Кузнеца)

Название Учебной Программы
Управління люкс-брендами
Название Кафедры
Туризму
Язык
Англійська
Организация Обучения
Дисциплин в учебной программе

Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями):

Базові знання з маркетингу, менеджменту, міжнародної економіки, маркетингових комунікацій.

Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги)

З кожним роком ринок люкс-брендів товарів та послуг демонструє позитивну динаміку. У 2018 р. ринок предметів розкоші розширився на 5% (до 1,2 трлн євро). Таке зроста...

Количество выбравших в этом семестре :

0